Tävling 1/5 2012

nu kommer uppdateringen om tävlingen!
Strumpan var helt enkelt BÄST!! Det var ju första gången jag hoppade utomhus. Första rundan på 60 cm var hur bra som helst! (till och med mamma var nöjd, det ni;) haha) Hon var en helt annan häst utomhus, så mycket gladare, piggare och frächare! Är verkligen super nöjd :D
När vi sen kom in på 70 banan, kändes det att det var högre hinder. Eftersom det gått så jäkla bra på 60 banan, tror jag jag slappnade av lite... Eller nej det är fel ord för det gjorde jag inte. Jag höll in henne, eftersom det gått rätt fort innan. Men vi tog oss runt, med lite konstiga språng här och var men felfritt blev det och jag är nöjd!
Nu vet ni hur det gick, kyssar!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

E-post: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0