Årsresume

Vad är ditt bästa hästminne 2014?

Svar: Hmmm.. Asså varje gång strumpan har gjort som jag har bett henne och när hon arbetar och är glad när jag rider. 

Ditt sämsta minne?
Svar: När strumpan fick korsförlamning. 

Har du köpt några hästar?
Svar: Nej

Sålt några hästar?
Svar: Nej

Vem har du tränat för?
Svar: Johanna (dressyr), Tord (hoppning) och Britt (western). Helt klart de bästa. 

Hur har du utvecklats som ryttare under 2014?
Svar: Det tycker jag. Jag har verkligen haft ett tränings år iår! 

Hur har dina hästar utvecklats?
Svar: Min häst har utvecklad bra och hon börjar släppa och fatta att det är roligt med dressyr (äntligen!). 

Vilken häst har varit bäst under året?
Svar: Strumpan the one and only 

Vilken häst har du stått närmast?
Svar: Strumpan. 

Har du träffat folk som har haft fördomar om dig under året?
Svar: Ehm, vet inte men tror inte det. 

Har någon häst varit sjuk eller skadad 2014?

Svar: Ja strumpan fick först sår på ögat och sen korsförlamning. 

Har du träffat några kända ryttare?
Svar: nej, men skulle göra allt för att träffa Ludde. 

Har du stött på några problem under 2014?
Svar: Aa, när strumpan varit jobbig och när hon var sjuk. 

Vilken tävling har varit den bästa?
Svar: Tävlar inte

Har du förändrat något under 2014 i ditt träningsupplägg?
Svar: Nee, fortsätta kämpa på nu när jag har en dressyrsadel också :))))

Har du förändrats mentalt något under året?
Svar: Oj, ja eftersom jag börjat gymnasiet. 

Vilka tre saker är de bästa sakerna du lärt dig under året i träningssammanhang?
Svar: Inte vara så fixerad vid huvudet, hur man gör tagen bakdel och olika westernövningar

Vilken tävling har varit den sämsta?
Svar: -

Vilken placering är du mest stolt över?
Svar: -

Vad var ditt dyraste inköp?
Svar: dressyrsadeln....

Vad har du köpt mest av, alltså i kvantitet?
Svar: Ehh ingen aning faktiskt! 

Dina tre mest använda produkter 2014?
Svar: Produkter? Jag har börjar använda benlindor otroligt mycket. 

Någon ny produkt som du börjat använda under året?

Svar: Kindkedja i bettet. 

Vad är det högsta du tävlat under 2014?
Svar: -

Vilken häst har du kommit närmast 2014?
Svar: Förutom Strumpan så Amiral

Vad kommer du sakna från 2014?
Svar:  Hmm... Goliat kanske 

Vilken är din snyggaste tävlingsoutfit från året?
Svar: -

Din fulaste tävlingsloutfit?
Svar: -

Vad är det sämsta som hänt under året?
Svar: Strumpans korsförlamning 

Årets bästa ryttare?
Svar: HAHA enkel, LUDWIG!!!

Har du lärt känna några nya människor?
Svar: Aa

Är det någon tävlingstabbe som du minns?
Svar: -

Vem har du kunnat ringa till när du behövt prata och få tips och råd under året?
Svar: Britt

Vad har du för mål med vardera häst 2015?
Svar: Att Strumpan och jag ska bli ännu bättre och kanske lära oss sluta? 

Vad är ditt mål som ryttare 2015?
Svar: Bli starkare och att mina skänklar ska vara på rätt ställe. 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

E-post: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0