Fjällen

Hej på er! Sorry för att bloggen legat lite på is.. 
Den här veckan har jag och min familj varit i fjällen så nu sitter jag i bilen påväg hem! Så tråkigt, fjällen är typ det bästa som finns! :(
Men saknar ponnyn så mycket, vi ska hämta henne ikväll, jäääää :D 
men iaf, här får ni ett gäng bilder från veckan, det är på jag (lila jacka och turkosa byxor), min syster (blå-rosa jacka och rosa byxor) och min bror (mörkblå dunjacka och svarta byxor), ENJOY!
Haha asså har typ hundra bilder på när hon försöker komma upp på den, hahha omg..
Herregud asså, hahahha.. Bjuder 
En ypperlig vacker bild på en persisk leopard..
 
OCH SOM AVSLUTNING FÅR NI EN BILD PÅ PAPPA OCH GRANNEN SOM STÅR BREVID KALLE MORAEUS NÄR VI BOWLADE, vi såg honom två gånger (mohahah)! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

E-post: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0