Hemsk kväll

Ikväll hände en hemsk grej. Vi var ute i stallet som vanligt och vi skulle klä på strumpan pyjamasen. När jag öppnar boxen vägrar hon att komma. Hon vägrar jättelänge (5-10min), mycket längre än hon brukar. Tillslut kommer hon till dörren och ställer sig bredvid mig och börjar tugga (jättebra), men som det feta idiotiska dumhuvud som jag är, väntar jag för länge så efter ett tag försöker hon bita mig och som impuls blir jag lite rädd och arg så jag ryter till = skrämma henne tillbaka in i boxen. Hon ställde sig längst in i hörnet och såg jätteförvirrad och ängslig ut. Tro fan heller att det gick att komma i närheten av henne sen. Men jag kan inte få bort hennes rädda blick från näthinnan. Jag är en sån jävla idiot! Man får inte göra sådana misstag på strumpan! Det känns som om jag har förstört allt vi någonsin hade! Noway att hon kommer lita på mig inom den snaraste framtiden. Jag mår jättejättedåligt över detta och mina tårar bara rinner. Stackars stackars Strumpan, jag är så ledsen och förtvivlad att jag någon sin kunnat göra något så hemskt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

E-post: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0