Det här med mobbning

Mobbning är ett vanligt fenomen. Mycket omtalat och framför allt något jävligt läskigt. 
Alla människor man frågar, kan jag lova svarar att mobbning är fel och hemskt. Men varför finns då mobbning? Jag tror det är för att folk är inte medvetna om att dom mobbar. Men när räknas egentligen något som mobbning, finns det en gräns? Att just där börjar jag mobba? Igår satt två killar i bussen och pratade om hur feta två personer var, dom sa det ena vidrigare än det andra och det blev bara värre och värre. Räknas skitsnack som mobbning? Det här inlägget blev ju inte det bästa men jag hatar mobbning så i helvete mycket! kommentera gärna om ni blivit mobbad eller över lag var ni tycker gränsen för mobbning går, så ska jag försöka göra ett vettigare inlägg :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

E-post: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0