Livrädd

Jag är livrädd för gymnasiet
Jag är livrädd för att jag, om några månader, kanske aldrig mer i hela mitt liv får se min bästa vän
Jag är livrädd för att någon nära ska dö
Jag är livrädd för sjukdomar
Jag är livrädd för att bli mobbad
Jag är livrädd för att jag kommer bli arbetslös
Jag är livrädd för ensamhet
Jag är livrädd för mörker



Namn: Maja

Men vännen, oroa dig inte för gymnasiet! Var jätte orolig själv förra året, men liksom, första dagen gick bra, och så har alla de andra dagarna jag har fått överleva i gymnasiet också. Jag går samhälle och det är i princip som en fortsättning på 9an kan jag tycka. Det är lungt :) Och det här kanske inte får dig att känna dig bättre, men arbetslös kommer vi nog alla vara någongång. Men permanent är det aldrig, man kan alltid om man försöker. Oroa dig inte, take a chill pill och du ska se att det kommer gå bra i gymnasiet!

Svar: Tack så jättemycket för din kommentar. Du anar inte hur glad jag blev, jag ska försöka lugna mig och tänka att det går bra vilket det säkert kommer göra också! Men igen, tack så mycket för din kommentar, skönt att få höra det från någon mer än mamma! Tack! <3
Alva Orrenius

2014-02-03 @ 22:26:59
Din Blogg: http://tisdagsbarnets.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

E-post: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0