Torsdag

Hej på er!
När jag kom hem tog jag en snabb ridtur, det var sååå länge sen jag red! Tror vi kom fram till att det var tisdagen vecka 3 jag red senaste... Alltså drygt 2 veckor sen. Men hon blev så glad när hon fick komma ut, gick och frustade och huvudet högt och öronen spetsade, snuttan! <3 
Iaf, letade upp den största snödrivan jag kunde hitta och den var stor kan jag lova, ibörjan fattade hon inte alls gerjen med att gå i den där jobbiga snön, men sen gick mamma före och då gick hon, asså haha mamma är typ Strumpans största trygghet.. Efter det upptäckte hon iaf att hon fick springa och då jäklar "sprang" hon eller snarrar tog gigantiska hopp i den höga snön.. 
 
Jaja, iaf hela kvällen har jag njutit av att ha en rätt så pluggfri dag, endast läsa en Ovebok och lite tyska glosor, så skönt!
 


Namn: Elsa

Sv: Ja, speciellt när det är en massa snö! :)

2014-01-31 @ 10:02:38
Din Blogg: http://eventingbyelsa.blogg.se
Namn: Vanessa

Snygg bild ;)

Svar: Tack :)
Alva Orrenius

2014-01-31 @ 12:58:11
Din Blogg: http://russetville.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

E-post: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0