Shoppingsjuk

Gaaahhhhh jag vill ha så himla mycket saker just nu!!! Men jag vill verkligen inte lägga pengar på det. Jag är så sjukt sparsam, vilket jag älskar egentligen. Men aahhhh blir så arg, varför måste man ha det där skitdraget till saker? Din är ju knappast i närheten av billiga också...

-Johnny bulls stövlar
Dom är ju äckligt snygga
Typ 1700kr 

-Tretorn stövlar
Skulle vilja ha ett par nya, hela. 
3000kr

-Star Rider ridbyxor 
Tycker dom royalblå är så snygga.  
700kr

Och sist men absolut inte minst..
-En dator 
Är i behov av en och så småningom måste jag köpa en. Förhoppningsvis kan jag kanske dela den med en eller flera familjemedlemmar.

5000-7000kr

Om man lägger ihop detta blir det över 10 000... Vilket min ekonomi definitivt inte tillåter... Bajs på detta



Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

E-post: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0