Cavallo simple boots

Jag har en fråga.. 
Är det någon som har erfarenhet av såna här boots? 


Är dom bra? Jag ska ha dom till min häst som är barfota och ömmar på grus. Hjälper dom så att hon inte får lila ont i fötterna? Jättetacksam för alla svar jag får! 


Namn: Daniela

Dom där är superbra! Stadiga i botten och grova men ändå lätta att ha på. Det är ju förstås noga med inpassningen, den ska sitta perfekt (men inte för tight), annars snurrar den och "fladdrar" för mycket. Det är ju i princip samma sak som ens egna skor, man vill ha passande skor, inte för små, inte för stora :)

Svar: Åh tack så mycket för dit svar! Jo jag förstår ju såklart att dom måste sitta bra, får hoppas att jag har köpt rätt storlek nu bara! Tack igen för dit svar! <3
Alva Orrenius

2014-05-24 @ 23:00:02
Din Blogg: http://danielabackstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

E-post: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0