DressyrCR i Alvastra 16/9

Det gick ändå hyfsat bra. Jag tror att hon aldrig hon tävlat i dressyr (?). Men iaf, första gången jag tävlade dressyr också. Nervös som jag  blir, glömde jag såklart programmet....
Men Strumpan var pigg och glad, vilket var kul. Hon kände ju säkert igen att det var "tävling" som gjorde henne på bättre humör ;) (då hon inte alls tycker det är kul med dressyr..) Sen fattade hon inte vänstra galoppen direkt, men innan volten iaf. Men aa vi fick 52,22% så en roset fick vi! Jag är väldigt nöjd med Strumpan, men mig själv, att jag glömde programet var väl mindre bra....
<3
 
 
 


Namn: Becca<3

sv: Nej! de kan ju inte ja! Ja mena att vi red på en åtta å sen i mitten sakta man av till trav ställde hästen åt de håll man skulle svänga å sen fatta galopp ,haha ja e ju inte värsta proffs ;) <333

Svar: hihihi okej, men jag tänkte om man kan det är det kanske lätt ;) <3333
None None

2012-09-23 @ 18:13:24
Din Blogg: http://beccaandersson.blogg.se
Namn: Ebba

jag tycker att det var bra ändå!

2012-09-23 @ 20:32:58
Din Blogg: http://ebbabebba.blogg.se
Namn: Linnéa

Hej Alva!
Jo lilla strumpan har tävlat dressyr, L:C dressyr med placering. Dock tycker hon inte att det är roligt, haha! Vad duktiga ni är. :)
Kram<3

Svar: Har hon det! Vad kul, haha hon var iaf mer framåt då än hon brukar vara på träningar. :) Tack! Ni får komma och hälsa på henne nångång! :) Kram<3
None None

2012-09-24 @ 18:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

E-post: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0