Halt Strumpa

I måndags när jag red, red jag ut. Hon brukar alltid vara glad och pigg ute i skogen, men då ville hon inte ens.... Det kändes i ena frambenet. Hon stog i två dar pga tidsbrist. Sen igår sklle jag rida, men det kändes inte bra, hon halta i vänster fram och det kändes när man gick i vänster varv, det var mamma som såg det och jag kände det. Åker upp nu och longerar henne så jag kan se om hon går rent.
gammal bild!


Namn: littledolly.blogg.se

Fin häst. :)

har förresten en tävling i min blogg där du kan vinna ett presentkort på 500 kr hos importgrossisten.se
Dom säljer iphone skale och tillbehör, spel, högtalare och massa annat. :)

2012-09-29 @ 17:37:40
Din Blogg: http://littledolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

E-post: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0