Falsterbo

Nu har jag varit på Falsterbo för första gången! Det var jättekul, vi kollade på ponnyhoppningen, ungdomshoppningen på storhäst, ponnykür, tornerspel och huntingen. Man blir så imponerad av alla barn som red där, jag fick liksom rysningar, ungarna är 12 år liksom?! 
Iaf, sen gick vi på mässan också, ärligt? Den kan gå och slänga sig i väggen! Jag gick dit med ett riktigt" shopping mode" på, mina shopping behov fick inte utlopp alls. Visst, jag hade kunnat köpa "bara för att", men jag tänker inte slänga ut pengar "bara för att". Dock var det en sak som jag blev jätteledsen för, vi gick förbi ett stånd där dom sålde tretorn (jag är ett fan av tretorn), för bara 1099kr (!!!!!!!) ordinarie är 3300! Jag bara "MÅSTE KÖPA", men tror ni dom hade storlek 37? Nej. 38 hade funkat, men fanns endast i bruna och jag ville ha svarta :/
Ajajajj, jag köpte iaf lite, tre pannband för 100kr, en bettkedja som jag verkligen behöver! Endast 25kr(!!!!) och sen flugspray och en present till Frida för att hon passar Strumpis!
Jag visar pannbanden och kedjan senare! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

E-post: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0